[O1] Proszę o analizę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zubek88
    Classic
    • 2012
    • 6

    #26
    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kebuz_120560.html
    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kebuz_120561.html
    Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kebuz_120562.html
    Dziś zrobiłem jeszcze raz próby. Jednakże za każdym razem przy około 3600 obrotów/min zacinała się turbina i koniec mocy. Wyskakiwał błąd poniżej, kasowany i jeszcze raz. Za każdym kolejnym pomiarem to samo.
    1 Fault Found:
    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
    P1557 - 35-00 - -
    Wymieniony został zawór N75, czyszczona była turbina, gruszka była wymieniona(bo membrana przepuszczała) sztanga chodzi lekko. Za każdym razem to samo, jednakże wystarczy zgasić, zapalić samochód i wszystko w porządku moc znowu jest...
    Zubek

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #27
      Zamieszczone przez zubek88
      Wymieniony został zawór N75, czyszczona była turbina
      Opisz dokladnie, kiedy co i jak bylo robione ??
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • zubek88
        Classic
        • 2012
        • 6

        #28
        Po zimie w 2011 była czyszczona turbina i problem zniknął.
        Jednakże problem powrócił w 2012 no i mechanik wymienił zawór N75, gdyż stwierdził, że problem tkwi "w elektryce" że auto przechodzi w stan awaryjny. Było dobrze przez miesiąc, po czym problem ponowił się i taka jazda(zgasić silnik, komputer jakby się restartował) i moc powróciła na jakiś czas. Ale muł był, kolejną wymianą była wymiana gruszki i Skoda "Zmartwychwstała" znowu mieliła asfalt. Ale koło świąt bożego narodzenia a piać znowu to samo.
        A teraz przed wielkanocą zostały wymienione popychacze hydrauliczne, bo auto nie chciało odpalić. Octavia ma 200 tys. przebiegu, olej Mobil 10W40.
        Myślę, że szybciej już bym doszedł co to się dzieje, ale Octavia jest mojego ojca, ja jestem w Gdańsku, auto na Mazurach i to taka robota. A mnie irytuję że auto które do tych problemów mocy i 200km/h jechało teraz ma dynamikę jak mój 54-konny golf II z wolnossącym dieslem
        Zubek

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #29
          Zamieszczone przez zubek88
          Po zimie w 2011 była czyszczona turbina i problem zniknął.
          Jednakże problem powrócił w 2012 no i mechanik wymienił zawór N75, gdyż stwierdził, że problem tkwi "w elektryce" że auto przechodzi w stan awaryjny. Było dobrze przez miesiąc, po czym problem ponowił się i taka jazda(zgasić silnik, komputer jakby się restartował) i moc powróciła na jakiś czas. Ale muł był, kolejną wymianą była wymiana gruszki i Skoda "Zmartwychwstała" znowu mieliła asfalt. Ale koło świąt bożego narodzenia a piać znowu to samo.
          A teraz przed wielkanocą zostały wymienione popychacze hydrauliczne, bo auto nie chciało odpalić. Octavia ma 200 tys. przebiegu, olej Mobil 10W40.
          Myślę, że szybciej już bym doszedł co to się dzieje, ale Octavia jest mojego ojca, ja jestem w Gdańsku, auto na Mazurach i to taka robota. A mnie irytuję że auto które do tych problemów mocy i 200km/h jechało teraz ma dynamikę jak mój 54-konny golf II z wolnossącym dieslem
          Po wymianie ktos gruszke regulowal?
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • zubek88
            Classic
            • 2012
            • 6

            #30
            O tym nie mam bladego pojęcia, czy była regulowana. A jak to można sprawdzić? Jak wyregulować?
            Zubek

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #31
              Zamieszczone przez zubek88
              O tym nie mam bladego pojęcia, czy była regulowana. A jak to można sprawdzić? Jak wyregulować?
              Tam jest srobka na klucz 10 trzeba krecic nie pamietam w która strone i sprawdzac log 011 -doladowanie i prace-otwarcie zaworka-powinno byc w granicach 70%. a doladowanie zblizone do zadanego.
              Zrob na poczatek 011BS jeszcze i 000 statyczny.
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • zubek88
                Classic
                • 2012
                • 6

                #32
                OK Dzięki jutro zrobię te logi i będziemy działali dalej
                Zubek

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #33
                  Oczywiscie 011 Basic Settings mozesz zrobic... ale jak dla mnie - geometria VTG jest kompletnie zawalona sadzą.
                  Szykuj sie na demontaz sprezarki.
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • zubek88
                    Classic
                    • 2012
                    • 6

                    #34
                    Kurde Vag-com który posiadam nie jest pełną wersją i nie mogę zrobić logów statycznych
                    W każdym razie zleciłem regulację gruszki oraz czyszczenie sprężarki. Jak nie pomoże będę się dalej tutaj konsultował.
                    Pozdrawiam
                    Zubek

                    Komentarz

                    Pracuję...